Welcome

Saturday, January 8, 2011

Free Ride

Sepanjang minggu nie tak ada lagi plan untuk untuk rider berkumpul kembali selepas menghabiskan cuti panjang masing2.Walaupun pada awalnya terdapat perancangan untuk mengadakan run and ride tetapi dibatalkan di saat akhir.
Tapi aku kena solo ride juga untuk maintain stamina kata orang jika tak belum masuk gear tiga semput nanti  hahaha...Tengah dok fikir nak layan trail mana member ajak cari kawasan yang menarik sikit sebab depa nak layan dengan kamera...Member aku nie memang dia gila dengan kamera dah ribu riban juga di labur kalau tak silap aku tripod dia saja dah seribu lebih....
Pucuk dicita ulam mendatang la hahaha..dapat la aku jadi model sambil tu layan trail...selama nie dok copy wallpaper orang ja akhirnya dapat juga satu foto yang bertemakan blog aku...
Kami kat trail nie seawal subuh  sebab member nak ambil gambar matahari naik sambil2 tu aku layan la kayuh tiga empat kali buat loop trail lebih kurang 2 km juga satu pusingan...boleh tahan juga la panjat bukit tapi takla tinggi sangat hheheee...
Sempat snap gambar member yang begitu asyik layan matahari terbit...
Sambil2 tu aku layan la trail nie penuh bergaya kata orang..hahaha  maklumlah dah jadi macam model MTB pulak....hehhee
Sambil2 layan trail nie tiba2 datang pula trademark negeri middle east nie...memang sukar nak dapat gambar yang macam nie...
Berbaloi juga kali nie tak dapat ride sama2 rider lain tapi ride dengan group unta la pulak....tercengang cengang unta nie mulanya mungkin tengok sesuatu yang pelik aku dok kayuh basikal...hahaha..
See you next trail.Ride to see the nature.

No comments:

Post a Comment