Welcome

Saturday, April 30, 2011

Race Track Ride.

Minggu ini terlepas peluang aku untuk ride bersama2 member Muscat Cycling Club.Last minit kena out station pulak lebih kurang 560 Km dari tempat aku.Walau bagaimanapun sempat berkayuh bersama2 pengayuh tegar dari Malaysia..haha kira ok la tu yang penting kata orang mau kayuh saja walaupun badan letih travel dari jauh sehari sebelum tu.
Pada musim panas ini keadaan nampak lebih berjerubu akibat tiupan angin yang membawa debu2 sekitar kawasan pergunungan.Kayuhan waktu petang adalah lebih menarik daripada waktu pagi kerana cuaca lebih berangin.Saudara Azmi nampak makin bertambah performance untuk melakukan uphill..
Kehadiran Cik Zul dan isteri yang merupakan ride terakhir untuk isterinya kerana akan balik ketanahair minggu ini...Akan datang kembali dalam masa terdekat selepas urusan keluarga selesai.
Sekumpulan kaldai liar sentiasa menarik perhatian...kalau boleh makan dah lama hilang...hehehe..
Tak banyak gambar aku snap kali ini asyik layan trail...Seperti biasa habis layan trail aktivi mengisi perut menyusul...Kali ini layan Puri Baji ..kat tempat kita orang paggil apa pun aku tak tau..roti bom kot hehehe..
Kalau kena dengan kari ayam terangkat nie..tapi ini adalah vegetarian restaurant ...kena dengan kuah sayur la...haha
See you next trail.Ride to see the nature.

No comments:

Post a Comment